Subject: mv KADRI SSCEC renewal /08.08.2024/ Vene-balti sadam /
From: "Agency CF&S Estonia AS" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Riina Koit" <[email-masked]>, "Eduard Ristoja" <[email-masked]>, "Jekaterina Lattu" <[email-masked]>, "TA Tallinna labor" <[email-masked]>, "Svetlana Vanina" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Aug 2024 14:16:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Taotlus

Palume korraldada „KADRI“ (lipp MALTA, IMO 9114725)   saanitaartunnistus

Laev asub Vene-balti sadamas, ETD 08.08.2024 kl 16:00

Tasu garanteerime vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Jään ootama teie kinnitust.

Lugupidamisega  I  Sincerely

Vladislav Golubkov

Agenteerimisosakond  I  Agency Department

CF&S Estonia AS

Sepise 7, 11415 Tallinn, Estonia

+372 58 600 169

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  I   <http://www.cfs.ee/> www.cfs.ee

Estonia  Latvia  Lithuania  Finland  Poland  Netherlands  Kazakhstan 
Uzbekistan

Ekspedeerimistegevuses rakendatakse vastavaid viimaseid Eesti Logistika ja 
Ekspedeerimise Assotsiatsiooni Üldtingimusi. Etevõte kõikidele tegevustele 
on väljastatud kvaliteedijuhtimissüsteemi ISO 9001:2015 sertiﬁkaat.

In forwarding activities the latest edition of General Conditions of the 
Estonian Logistics and Freight Forwarding Association will apply. The 
Quality Management System Standard ISO 9001:2015 is applicable to all our 
activities.